« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

4. Wystąpienia przewodniczących stałych komisji Rady Miejskiej.

5. Podjęcie uchwał w sprawie:

i) ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji  oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania dla publicznych i niepublicznych placówek wychowania przedszkolnego i szkół dla których Miasto i Gmina Krotoszyn  jest organem rejestrującym,

l) zawarcia porozumienia pomiędzy Miastem i Gminą Krotoszyn a Powiatem Krotoszyńskim dotyczącego sfinansowania kosztów zatrudnienia członków Zarządu Oddziału Związku Nauczycielstwa Polskiego w Krotoszynie, zwolnionych z obowiązku świadczenia pracy,

m) przejęcia zarządzania drogą krajową nr 15 i nr 36 w zakresie zagospodarowania zieleńców w rejonie skrzyżowania ulic Konstytucji 3 Maja, Mickiewicza i Floriańskiej oraz przy skrzyżowaniu ulic Mickiewicza, Raszkowskiej i Koźmińskiej (pas zieleni przy rondzie 600–lecia, ul. Mickiewicza)

6. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

7. Wnioski i zapytania sołtysów i przewodniczących zarządów osiedli.

8. Informacja o zgłoszonych żądaniach dotyczących odszkodowań i wykupów w związku z uchwaleniem planu miejscowego oraz wydanych decyzjach o opłacie planistycznej na podstawie art. 37 ust. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) za rok 2024.

10. Odpowiedzi na wnioski, interpelacje i zapytania.

11. Wolne głosy.

12. Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej.

13. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej